Шини Firestone для вантажних авто
На українському ринку зустріти американський продукт не так просто, тому вантажні шини Firestone користуються підвищеним попитом. Якість цього продукту не викликає питань, він практично бездоганний у технічному та візуальному плані, зносостійкий і довговічний. За ціною він трохи дорожчий за китайські бренди, але при цьому американський підхід дає про себе знати і довіряти бренду можна безумовно.
Історія компанії Firestone
Історія компанії налічує вже більше століття, тому що маленька фабрика в Огайо, з якої все починалося, була створена у 1900 році. Це була епоха стрімких наукових і технічних відкриттів, особливо у сфері автопрому, що зароджується, і виробництва покришок. Підприємство належало молодому підприємцю Харві Файєрстоуну, який одразу поставив високу планку і почав випускати гумові вироби у широкому асортименті. Вантажна гума Firestone і тоді, і зараз відрізняється серйозним розмаїттям моделей у різних типорозмірах.
Шини Firestone для вантажівок: основні технічні характеристики
З розвитком концепція стратегії підприємства змінювалася, укладалися вигідні контракти з відомими автомобільними брендами, що дозволило забезпечити популярність біля США. В 1988 був укладений великий контракт з японською компанією Bridgestone, який приніс масу додаткових дивідендів. Варто зазначити, що сучасні вантажні шини американського бренду повністю відповідають основним світовим стандартам. Є низка факторів, що сприяють зростанню довіри саме до них:
- Високі показники акустичного комфорту під час руху на високій швидкості.
- Застосування гумових сумішей власної розробки, які роблять колесо еластичнішим та функціональнішим у будь-яку погоду.
- Більш рівномірний знос.
- Комфортне керування автомобілем на асфальті за рахунок частих глибоких ламелей, що сприяють збільшенню зчеплення з трасою.
- Центральні ребра виготовлені з безлічі дрібних блоків, що гарантує додаткову курсову стійкість.
Вантажні шини Файєрстоун упродовж багатьох років впевнено утримують лідируючі позиції на світовому ринку, що зовсім не дивно. У виробничі потужності бренду щороку інвестуються серйозні кошти, оскільки компанії доводиться відповідати очікуванням вимогливих американських споживачів.